Ако узмемо у обзир невероватну чињеницу да модернизација српских железница касни већ месецима, и то не због ћудљиве природе пред којом су људи немоћни, него због бахатости директора у Железницама Србије који су саботирали руски кредит, онда можда није претеривање ако претпоставимо да ће пре бити пуштена у рад грандиозна кружна пруга око Каспијског мора, чију изградњу је Путин најавио пре неколико дана, него што ће бити завршена реконструкција пруга у Србији. Наиме, по речима ресорне министарке Зоране Михајловић, директори у управи српских железница су својим неодговорним понашањем и одлуком да не потпишу анекс уговора – „закочили руски зајам од 800 милиона долара и блокирали реконструкцију шест деоница, те оставили лош утисак о Железницама Србије и Србији као држави“, изјавила је дословно министарка, због чега је поменуто руководство заиста потом било смењено, јер како је образложила - „не могу да буду директори они који месецима коче инвестиције“. Све то су потврдили и високи званичници из Министарства грађевинарства који су казали да су „запрепашћени одлуком којом се кочи руски кредит за модернизацију железничке инфраструктуре у Србији“, с обзиром да су конкретни радови требали почети још пре четири месеца, а сада је извесно да они неће почети ни у наредних неколико месеци, и све то због „саботаже“ двојице директора, како су поједини медији буквално назвали тај њихов поступак. Подсећања ради, поменути руски кредит у износу од близу милијарду долара, намењен је модернизацији и електрификацији пруге Београд-Панчево, обнови пруге на Коридору 10, те за набавку нових дизел-моторних возова, изградњу пруге Ваљево-Лозница и реконструкцију српског дела пруге Београд-Бар, а радови који тренутно касне тичу се реконструкције и модернизације деоница у дужини од преко 100 километара. И зато, ако би се којим случајем и даље на сличан начин отезало са пројектом модернизације српских пруга, лако би се могло десити да га рецимо временски претекне један други пројекат који је ових дана тек осмишљен и изнет у јавност. ...
СРБИН.ИНФО
No comments:
Post a Comment