Да ли је немачко ратно ваздухопловство одобрени прелет преко Србије искористило за избацивање штетног отпада и зашто Министарство здравља на том простору спроводи појачану контролу воде. Другог јуна ове године, у три и петнаест поподне, пилот ЈАТ-овог авиона на линији Тиват – Београд, пријавио је обласном центру контроле летења да на отприлике дванаест наутичких миља са своје десне стране, а на двадесет миља од Ваљева, види други авион и да из тог авиона испада нешто налик на велику ледену лопту. Одмах потом су и пилот и копилот потврдили и даљину авиона од десет миља, забележену и на инструменту, и падање непознате “лопте” од целих минут и тридесет секунди, пре но што је, дословце, ударила у облаке над Маљеном. Непознати авион је убрзо простом комуникацијом идентификован као авион немачког ратног ваздухопловства на лету ГАФ 383/074, који је тог дана полетео из Приштине према Немачкој, носећи, према декларацији, поред људства и опасни материјал. На питање контроле летења шта је то избачено из авиона, потпуковник Шреф, вођа овога ваздухоплова, рекао је да њима није познато да се било шта десило, да су им сви “параметри нормални”. ...
СРБИН.ИНФО