Friday, September 19, 2014

Сајт европске комисије “припојио” Војводину Хрватској!




Европска комисија (ЕК) је на својој Интернет страни објавила инфографику земаља и то погрешну јер је Војводну припојила Хрватској, која се тако "проширила" до Румуније, објавио је Вечерњи лист. Војводина као део Хрватске на мапи Европске комисије Ради се о Интернет страни на којој ЕК даје информације о саветима за потрошаче у ЕУ који купују добра и услуге од набављача из осталих држава Уније. Европски потрошачки центар Хрватска, где је објављена спорна мапа, део је мреже Европског потрошачког центра (ЕЦЦ-Нет) који даје савете и осигурава информације о прекограничној куповини и помаже потрошачима, у сарадњи с другим Европским потрошачким центрима, у решавању пограничних тужби и спорова. Грешка је исправљена с повеликим закашњењем, а како је до ње уопште дошло, још се не зна. (ФоНет) ...



СРБИН.ИНФО

Каталонци: Нема везе, важан принцип




Одјеци шкотског референдума су после Острва најгласнији у Шпанији, где представници Каталонаца тврде да "није важан резултат, већ могућност избора". "У Шкотској се десило баш оно што смо очекивали. Без обзира на то да ли су гласали са 'да' или са 'не', то је у реду. Оно због чега ми њима заиста завидимо јесте сама могућност да се изјасне. То је оно за шта се ми боримо", рекао је за "Гардијан" Рикард Ђене из организације Каталонска национална скупштина. ...



СРБИН.ИНФО

В. ЈАКУЊИН (ЗА СРБИН.ИНФО): Рушење српско-руских односа и геј пропаганда долазе из Стеј департмента




У Београду је поводом обележавања 100 годишњице почетка Првог светског рата одржана велика међународна друштвена конференција „Велики рат и почетак новог света: актуелно подсећање за човечанство“. Такође, на Калемегдану је подигнут споменик палим руским и српским војницима, који су бранили Београд у Првом светском рату (1914/15), од аустроугарског и немачког окупатора. Том приликом гост српске престонице је био и Владимир Јакуњин, први човек „Руских железница”, уз „Газпром”, највећу државну руску компанију у Русији по броју запослених и капиталу. Господин Јакуњин је и председник фонда „Светога апостола Андреја Првознаног”, који је био главни донатор и организатор оба догађаја у Београду. ...



СРБИН.ИНФО

Први светски рат почео нападом на Србију, Трећи светски почео нападом на – Југославију




Међународна научно-друштвена конференција „Велики рат и почетак новог света: актуелно подсећање за човечанство” посвећена обележавању 100-годишњице од почетка Првог светског рата, данас је свој дводневни рад окончала позивом - на мир и повратак традиционалним хришћанским и хуманистичким вредностима. У дијалогу је учествовало више од 40 говорника, а другог дана заседања је одлучено да због дубине и ширине теме неће бити завршне декларације, већ ће се истраживања наставити, а главне ставове формулисао копредседавајући скупом Владимир Јакуњин – председник руског Фонда Андреја Првозваног, који је један од организатора скупа. Други дан расправе почео је обраћањем Дмитрија Кошка, председника Асоцијације Француска-Урал који је указао на моћ пропаганде у рату и на то да се данашњи свет помоћу Холивуда и меке силе утерује у мејнстрим, дели на добре и зле, намеће конформизам и унифицираност мишљења. Тешко је изнети ишта супротно од онога што објављују главни медији, а они објављују исто – било због тога што новинари подлежу претњама или су корумпирани. ...



СРБИН.ИНФО

Британац који није изгубио веру у Заставине аутомобиле




"Ако упоредите аутомобиле који су се некада производили у земљама Источног блока, увек се сматрало да су Заставина возила најбоља", објашњава Фил Даст своју наклоност према Југу, али и другим аутомобилима који су се некада производили у Крагујевцу. Овај наставник из Ипстонса у Енглеској, који је велики заљубљеник у Заставина возила, каже да су Yуго и други Заставини аутомобили, попут "стојадина", пред изумирањем у Великој Британији, и покушава да их сачува од заборава. "Када сам 2010. основао клуб који окупља власнике Југа и Заставе 101, утврдили смо да се на британским путевима налази свега 25 ових аутомобила", каже Фил Даст у интервијуу за ТThe Wall Street Journal.Он објашњава да су Заставина возила постала позната у Британији током осамдесетих, када је крагујевачка фабрика извозила своје аутомобиле у земље западне Европе. ...



СРБИН.ИНФО