Wednesday, July 16, 2014

Додик: Не верујем у БиХ, а Вучић по службеној дужности треба да верује




Дошао сам у Београд да упозорим државно руководство Србије да постоје напори Турске да се меша у унутрашње ствари у Босни и Херцеговини и да се навијачки односи према позицији Бошњака игноришући све друге интересе, пре свега Републике Српске, али и свих конститутивних народа, рекао је јуче за „Политику” председник Републике Српске Милорад Додик после разговора са државним врхом поводом спорне изјаве турског премијера Тајипа Ердогана да „ако би ико на било који начин дирнуо Бошњаке, имао би против себе 100 милиона Турака“.Да ли сте покушали са сазнате да ли је истина то што су медији пренели да је Тајип Ердоган рекао?Нисам ја инспектор или истражни орган да то утврдим. Он је ту изјаву дао и тек када сам реаговао на његову изјаву и када сам затражио да се о томе разговара у Београду, нико није нашто за сходно да о томе полемише из Турске. Ја сам сигуран да је он то рекао, а ако Ердоган може да забрани „Твитер”, онда преко јаких обавештајних служби може да је скине. ...



СРБИН.ИНФО

No comments:

Post a Comment