Wednesday, July 23, 2014

Лов на Путина




Ру­ског пред­сед­ни­ка Вла­ди­ми­ра Пу­ти­на у за­пад­ној јав­но­сти сва­ко­днев­но по­ре­де са Хи­тле­ром от­ка­ко се ма­ле­зиј­ски пут­нич­ки ави­он про­шлог че­тврт­ка сру­шио на те­ри­то­ри­ју под кон­тро­лом про­ру­ских по­бу­ње­ни­ка у Укра­ји­ни. Као на вр­хун­цу хлад­ног ра­та, ме­ди­ји и по­ли­ти­ча­ри ши­ре ан­ти­ру­ску хи­сте­ри­ју у окви­ру ко­је се Пу­тин са­та­ни­зу­је и пред­ста­вља као не­ко ко је лич­но од­го­воран за смрт 298 пут­ни­ка и чла­но­ве по­са­де.Хај­ка се во­ди баш као да је на че­лу бољ­ше­ви­ка неку де­це­ни­ју пре па­да Бер­лин­ског зи­да. По­ли­ти­ча­ри из­ја­вљу­ју „да је овај пут пре­те­рао”, та­бло­и­ди об­ја­вљу­ју на­сло­ве по­пут „Пу­тин је убио мог си­на” или „Пу­ти­но­ви те­ро­ри­сти су уби­ли две бри­тан­ске по­ро­ди­це”, док озбиљ­ни ли­сто­ви зах­те­ва­ју од­го­вор на пи­та­ње ка­да ће Аме­ри­ка ко­нач­но ка­зни­ти Пу­ти­на.Ру­си­ја је и пре ис­тра­ге про­гла­ше­на кри­вом за оба­ра­ње ле­те­ли­це на пу­ту Ам­стер­дам – Ку­а­ла Лум­пур. ...



СРБИН.ИНФО

No comments:

Post a Comment