Tuesday, August 19, 2014

Уз нежну романсу, Оживи ме, желимо вам пријатну ноћ




Оживи ме(Пева: Лаура Паусини) Не треба ми ништа више сада кадаме је просветлила споља и изнутра твоја огромна љубав,поверуј ми овога пута,поверуј ми зато што ћеш,акоми будеш поверовао,видетида се наша љубав никада више неће завршити. Имам једну жељу записану на небеским висинамакоја увелико лети и зато су моје мисли далеко од мене,поверуј ми овога пута,поверуј ми јер би ме повредило твоје неповеровање,у то сам већ сигурна. Постоји велико просторно распростирање у мени и теби,отворено небо које се већ затвара за нас двојеи знамо да је то тако морало бити. Оживи ме сада без страха,нека то буде цео живот или нека тај живот траје бар и сат времена,не остављај ме слободну овде у мом празном просторукоји је сада твој ,преклињем те,оживи ме без срамоте иако буде цео свет против нас,занемари спољашњост и поведи се осећањимаи осети оно што ја осећам. ...



СРБИН.ИНФО

No comments:

Post a Comment