Thursday, September 04, 2014

Уз романсу, Само склопи окице, желимо вам пријатну ноћ




Само склопи окице(Музика и текст: група Валентино) Ноћи су овдје тако ледене,очи црвене од кошаве,глава к’о коцка леда путује,ти знаш, добро знаш, волим те .. Хиљаде миља од тебе сам,дијеле нас границе, ратови,а ја не могу да заборавим,узалуд, узалуд, волим те .. Само склопи окицеи зови ми име, зови ми име,један ће луђак летјетикроз планине, кроз планине … Само склопи окицеи зови ми име, зови ми име,један ће луђак летјетикроз планине, до тебе … И била једном једна јесен је,лисшће је шаптало са стопама,магла ме чувала од погледа,бојим се сјећања .. Ноћи су овдје тако предуге,године лијене к’о стољећеја склапам очи, гледам јасније,звијезде плове теби, љубави .. ...



СРБИН.ИНФО

No comments:

Post a Comment