Wednesday, September 10, 2014

Уз предивну песму, Светом Јовану, желимо вам пријатну ноћ




Светом Јовану(Певају - група Пирг) О, Свети Јоване, Дивни Крститељу,ти претеча беше славном Спаситељу,ти чистотом твојом људске душе текну,и ко страшна труба са Јордана јекнубудећ људе од сна и порока лена,кад секира беше близу до корена. Ја се теби клањам, ја се теби молим:помози да свакој напасти одолим.Дај ми од твог срца лавовске јачине,дај ми од твог духа ангелске белине,дај ми твоје моћи да постигнем пробом Богу се покорит и владати собом,крстити се постом, чистити се бдењем,сладити молитвом и небеским зрењем,и без страха ходиз мучеништву сваком,са храброшћу твојом и са вером јаком. О свети Јоване, Божји угодниче,и за вишњу правду славни мучениче,ти кога се војске нечастиви бојенемој се оглушит о мољење моје,но укрепи мене молитвама твојимда ко свећа право пред Господом стојим. ...



СРБИН.ИНФО

No comments:

Post a Comment