Monday, September 22, 2014

Уз романсу, Ајде, дођи ми, желимо вам пријатну ноћ




Ајде, дођи ми(Стихови: Бане Крстић; музика: Гарави сокак) Увек кад дођеш у моју собудонесеш сунце, сване ми данувек кад дођеш мени је као рођендандонесеш шкољке и парангалеиз јузних мора твога снаи тако срећа понекад сврати и у мој дан Реф. Ајде, дођи ми и развесели меајде, дођи ми, у рај поведи меајде, дођи ми, јава ми постаниајде, дођи ми, заувек остани Донеси ово, донеси оноиз баште којом шеташ тимилион птица и једно лето донеси миотвори врата, отвори срцеи стави испред мене на дланместо кармина понеси осмех на уснама Реф. Увек кад дођеш у моју собудонесес сунце, сване ми данувек кад дођеш мени је као рођенданне чекај зору и зихернадледа ти се скоцка судбинада зивот буде леп као на билбордима Реф. ...



СРБИН.ИНФО

No comments:

Post a Comment