Sunday, September 07, 2014

МУП Србије мора да испоручи Вуловића и Ристића Еулексу




Уко­ли­ко су са­да­шњи и бив­ши пред­сед­ник оп­шти­не Зу­бин По­ток Сте­ван Ву­ло­вић и Сла­ви­ша Ри­стић на те­ри­то­ри­ји цен­трал­не Ср­би­је, по про­то­ко­лу о тех­нич­кој са­рад­њи Еулек­са и МУП-а Ср­би­је из 2009, по­ли­ци­ја је ду­жна да их ухап­си и ис­по­ру­чи Еулек­су. Ми­гел Кар­ва­љо де Фа­ри­ја, глав­ни порт­па­рол Еулек­са, ни­је хтео да ко­мен­та­ри­ше евен­ту­ал­но из­ру­че­ње под прет­по­став­ком да су Ву­ло­вић и Ри­стић у Ср­би­ји или мо­гу­ћи зах­тев за екс­тра­ди­ци­ју од зе­ма­ља у ко­ји­ма би Еулекс имао са­зна­ња да се на­вод­но осум­њи­че­ни на­ла­зе. На­кон до­ста­вља­ња по­зи­ва обе­ма осо­ба­ма за раз­го­вор са ту­жи­о­цем и због њи­хо­вог не­у­спе­ха да се по­ја­ве пред њим, ту­жи­лац је за­тра­жио од прет­пре­тре­сног су­ди­је да из­да на­ло­ге за хап­ше­ње. На­ло­зи су уоби­ча­је­на прак­са, ка­да се тра­жи од осум­њи­че­ног да при­су­ству­је раз­го­во­ру, а он се не по­ја­ви – шту­ро је за „По­ли­ти­ку” у пи­са­ном од­го­во­ру на­вео Де Фа­ри­ја. Об­ја­шња­ва­ју­ћи спо­ра­зум МУП-а Ср­би­је и Еулек­са Ду­шан Ја­њић, по­ли­тич­ки ана­ли­ти­чар, ис­ти­че да све осум­њи­че­не са КиМ Ср­би­ја „не ис­по­ру­чу­је Ко­со­ву, јер би то зна­чи­ло да при­зна­је ту др­жа­ву, већ Еулек­су, јер има­мо оба­ве­зу да на осно­ву спо­ра­зу­ма са­ра­ђу­је­мо, а са­мим тим и да их пре­да­мо”. ...



СРБИН.ИНФО

No comments:

Post a Comment