Monday, October 20, 2014

Уз песму, Ноћ без сна, желимо вам пријатну ноћ




Ноћ без сна(Музика и текст: Бабе) Ноћас ниси поред менекако живот мрачном страном може да крене Наша љубав губи смисаосамо немир и у глави, царује мисаода ли спавш ил' си буднаова ноћ је тако чудна и нестварна Страх од туге и самоћемозак неће, али моје срце те хоћеи таблете за смирење пуна шака да л' је доза довољно јакаа ти спаваш ил' си буднаова ноћ је тако чцудна и нестварна Реф.Ова је ноћ без сна а пакла цигарета празна јепразне су улицеиспијен сам до днаи испочетка мора почињепадам са столице Ти си ме завела био сам срећан пре тебе јадок ме ниси, док ме нисидок ме ниси, нисиа, до лудила довелакако да сачувам живот тај Реф. Сада си најлепша, а више ниси мојаниси моја, више моја, ниси више мојаја нисам никада волео ноћ без бојатвоје косе, твога лица, очију и усанасада си најлепша, а више ниси моја ...



СРБИН.ИНФО

No comments:

Post a Comment