Wednesday, September 03, 2014

УПОЗНАЈТЕ: Човек који је збли­жио Ср­би­ју и Еми­ра­те




Го­то­во не­за­па­же­но у ов­да­шњим ме­ди­ји­ма је у про­ле­ће 2013. го­ди­не про­шла вест да је пред­сед­ник То­ми­слав Ни­ко­лић уру­чио Ор­ден срп­ске за­ста­ве дру­гог сте­пе­на Му­ха­ме­ду Да­хла­ну. Лич­ни са­вет­ник пре­сто­ло­на­след­ни­ка Абу Да­би­ја и за­ме­ник вр­хов­ног ко­ман­дан­та ору­жа­них сна­га Ује­ди­ње­них Арап­ских Еми­ра­та ше­и­ка Му­ба­ра­ка Ал На­хја­на од­ли­ко­ва­ње је до­био за учвр­шћи­ва­ње ми­ро­љу­би­ве са­рад­ње и при­ја­тељ­ских од­но­са две зе­мље. Су­де­ћи по ука­зу пред­сед­ни­ка Ре­пу­бли­ке, Да­хлан је очи­глед­но по­мо­гао у ус­по­ста­вља­њу са­рад­ње од ко­је се оче­ку­је зна­тан до­при­нос ра­ста срп­ске еко­но­ми­је. Ми­сте­ри­ја о то­ме ка­ко је до­шло до са­рад­ње срп­ске вла­де с бо­га­тим ше­и­ци­ма тра­је од пр­ве на­ја­ве ин­ве­сти­ци­ја 2012. ...



СРБИН.ИНФО

No comments:

Post a Comment