Friday, April 25, 2014

МАРИЋ: Нека укину Ћирилицу, не можемо да дишемо од толико људских права! (Видео)





Ово је глас поражене Србије, не владајуће. Ја се бојим када моћни праве спискове, а сви који су се и нашли на овом списку, укључујући и Ђорђевића, на сведочењу на суду рекли су да се не осећају угрожено. Лако би било Србији да јој је Ивановић једини проблем.


Миломир Марић, новинар и уредник емисије „Ћирилица“, као коментар на иницијативу која се појавила за забрану његове емисије, каже да нема ништа против укидања емисије уколико би то допринело просперитету Србије.


- Они су се изборили за таква људска права да ми једва преживљавамо и дишемо. Тачно је да је то речено, али ја сам у емисији имао више гостију и супротстављених мишљења, а Ивановић је само изнео свој став. С друге стране, Ненад Прокић је лепо говорио о Мирку Ђорђевићу, тако да је немогуће рећи да нисам поштовао новинарски кодекс, пошто ја увек имам обе стране. Ја сам професионалац и прави новинар за разлику од неких анонимних удружења – рекао је Марић.


Како каже, у госте је позвао човека који није анонимац, већ је легитимно учествовао на изборима, на којима није добио подршку грађана.


- Ово је глас поражене Србије, не владајуће. ...



СРБИН.ИНФО


No comments:

Post a Comment