Friday, May 09, 2014

НОВИ САД: Декици прете да ће га заклати јер пева косовске песме





Гуслару Мирославу Матићу хулигани прете “да ће га заклати” ако не престане да свира косовске песме у Војводини. Он на гуслама и фрули у центру Новог Сада већ две године зарађује као улични свирач, а већ дуже време је на мети групе хулигана који му прете ножем јер им смета што „у равној Војводини свира на гуслама косовске песме“.


Напали су ме ножем, поцепали ми јакну, отимају ми новац који сам скупио, а добри грађани, пролазници, увек зову полицију када ме нападну. Међу њима има и омладине огрезле у некој мржњи коју не разумеју ни они сами, али и старијих људи. Дођу пред мене, почну да ме псују, пљују, па ме физички нападају. Кажу ми да се вратим у Шумадију, да им овде не требам – прича Марић (70), гуслар из Трбосиља, села крај Лознице. ...



СРБИН.ИНФО


No comments:

Post a Comment