Friday, May 09, 2014

Гудељ: Србија је моја земља!





Холандски медији већ месецима упоррно „спајају“ Немању Гудеља са селекцијом“ лала“, а српски репрезентативац демантује њихове спекулације.


Тако је било и овог пута. Наводно је Гудељ Холанђанима рекао да још увек бира, Србија или Холандија, јер према прописима ФИФА може да промени селекцију иако је одиграо пријатељски меч за „орлове“. Гудељ каже да нема истине у томе, јер је његов избор Србија и тако ће остати, чак и ако добије позив „лала“. – Нисам прочитао, али су ми рекли шта су писали Холанђани.


Причао сам са медијима после меча са Херевеном и истина је да су ме питали са репрезентацију. Рекао сам им да играм за Србију и поред тога што сам одиграо само један пријатељски меч. Добио сам позов и за америчку турнеју. Наравно да ћу бити ту за „орлове“ – рекао је Гудељ. ...



СРБИН.ИНФО


No comments:

Post a Comment