Tuesday, May 06, 2014

ПРОТОЈЕРЕЈ АРКАДИЈЕ ШАТОВ: Главни пријатељ, или са ким превазићи самоћу





“Ја сам сам, и немам никога” – ова жалба се може чути не само од старијег човека, који је сахранио све родјаке и пријатеље, већ и од младих људи чак потпуно успешних. О томе, одакле настаје осећање усамљености, како га превазићи и да ли у њему има нешто позитивно, – одговара протојереј Аркадије Шатов, старешина цркве Светог царевића Димитрија и председник епархијске комисије за питања црквене социјалне делатности.


“Самоћа ме прогања”


Осећај самоће бива различит, а понекад може да буде и лажан. Сретао сам људе, који су имали много пријатеља, али су се ипак осећали усамљени. Некада је то повезано с тиме, да човек жели да му се посвећује много пажње, да га воле, а он сам не уме да живи животом других људи, не тежи да их воли, егоцентричан је, упућен само на себе и хипертрофира своја осећања, невоље и преживљавања.


Постоји, наравно, и реалан осећај самоће. У Библији је написано, да је Господ, створивши првог човека, рекао: «Није добро човеку да буде сам» (Пост. 2:18). ...



СРБИН.ИНФО


No comments:

Post a Comment