Wednesday, May 07, 2014

Првотимац Радничког 1923 ухапшен на вечитом дербију?!





На друштвеним мрежама пронела се прича да је Никола Ковачевић иза решетака завршио јер је палио бакље на северу, а он сам каже да је разлог тај што је ушао на терен да помогне девојчици на атлетској стази


Рођен у Крагујевцу, али навија за Црвену звезду? Првотимац Радничког 1923 Никола Ковачевић ухапшен је на 146. вечитом дербију што је Црвеним ђаволима тешко пало па је 20-годишњи задњи везни већ на утакмици са Чукаричким морао да истрпи прозивке са трибина. Иако, како каже да, није заслужио критике.

Наиме, навијачи Радничког су чули верзију са друштвених мрежа – да је Ковачевић иза решетака завршио јер је на северној трибини палио бакље са најватренијим навијачима београдских црвено-белих.

“Да, тачно је да сам био на дербију. Само, нисам био на северу како се прича” и признаје да се нашао на мети органа јавног реда и мира.

“Јесте, приведен сам, али зато што сам ушао на терен да помогнем једној девојчици која се нашла на атлетској стази. После тога сам провео неко време у полицији… Признао сам све, само како би ме што пре пустили”. ...



СРБИН.ИНФО


No comments:

Post a Comment