Friday, July 25, 2014

Јеврејски композитор: О српској мисији – лекција из самопоштовања




Срби су себе толико жртвовали да су у овом тренутку изгубили себе, иако тиме васкрсавајуПоред јеврејског, народ који има страховиту одговорност управо за близину Божјег имена – нека ми се не говори о национализму или било шта томе слично – хтели ми или не хтели, јесте српски народ, страдалачки народ. Он се мора присетити да не сме никада напустити ту дивну одговорност коју има. Чини ми се да управо на чудесан начин губљењем Косова у државотворном смиспу, он добија чудесно ново осећање саборности и велике одговорности коју има.Та два народа – говорим сад о Европи – два најстрадалнија европска народа, по мени су позвани да буду најближи један другоме, да укину све предрасуде које су се дешавале и дешаваће се до краја времена.Више пута сам давао неке изјаве у новинама, у којима сам рекао да сам трајно заљубљен у српски народ. ...



СРБИН.ИНФО

No comments:

Post a Comment