Tuesday, August 05, 2014

Уз романсу, Ко се то мени заљубио, желимо вам пријатну ноћ




Ко се то мени заљубио(Стихови и музика - Фрајле) Ко то не зна да ми каже неКо то мени слепо верујеКо се то мени заљубио Ко то увек пита где сам јаКо у поноћ никад не спаваКо је то за мном поудео Куд би ти за мном лепи мој Ја најбоље знамКад се твоје срце малоСа мном заиграло Ја најбоље знамКад ти приђем јаДабоме биће све по моме Ко то не зна да ми каже неКо то мени слепо верујеКо се то мени заљубио Ко је памет сву изгубиоКо то сања да ме љубиоКо је то за мном поудео Куд би ти за мном лепи мој Ја најбоље знамКад се твоје срце малоСа мном заиграло Ја најбоље знамКад ти приђем јаДабоме биће све по моме Ко се то мени заљубиоКо је то за мном поудеоКуд би ти за мном лепи мој Ја најбоље знамКад се твоје срце малоСа мном заиграло Ја најбоље знамКад ти приђем јаДабоме биће све по моме Ја најбоље знамКад се твоје срце малоСа мном заиграло Ја најбоље знамКад ти приђем јаДабоме биће све по моме ...



СРБИН.ИНФО

No comments:

Post a Comment