Tuesday, August 12, 2014

ПРАВОСЛАВНА ПОУКА: О Суду Божијем и поштовање Заповести




Велики хришћански светитељ Свети Василије Велики пише о суду Божијем који суди свима који греше или се држе Јеванђеља. Зашто је битно држати се Закона и Јеванђелских заповести Милосрђем и човекољубљем благог Бога, по благодати Господа нашег Исуса Христа и по дејству Светог Духа, ја сам избављен од паганске заблуде коју смо наследили од предака. Одавно и од самог почетка васпитан од хришћанских родитеља, ја сам од детињства изучавао и Свештена Писма, која су ме водила познању истине. Поставши, пак, човек, предузимао сам честа путовања и, као што је нормално, упознао се са многима. У разним уметностима и наукама приметио сам велику сагласност код људи који се њима предано баве. ...



СРБИН.ИНФО

No comments:

Post a Comment