Friday, April 25, 2014

Бојан Костреш бесан: Зашто ми је Русија забранила улазак у земљу?





Посланик Лиге социјалдемократа Војводине Бојан Костреш изјавио је да и даље покушава да сазна зашто му је забрањен улазак у Русију, али и да не жели да му Русија одређује како ће се он ангажовати у парламенту.


Костреш је поново изабран за члана наше делегације у Парламентарној скупштини Црноморске економске сарадње упркос томе што је свестан да у њеном раду неће моћи да учествује кад год се њени скупови буду одржавали у Русији, јер му је као члану ове делегације, пре неколико месеци забрањен улаз у ту земљу до 2017.


Костреш каже за Политику да је могао да изабере и другу делегацију али да не жели да му Русија одређује како ће се он ангажовати. Он и даље покушава да сазна зашто му је забрањен улаз у Русију и додаје:


“Ако је то учињено због наводног прекршаја, било би корисно да ми кажу који је то прекршај. Ако су разлог моји политички ставови и гласање у ПС ЦЕС онда очекујем од државе Србије да ме заштити и да предузме мере”, рекао је посланик ЛСВ.


“Руско министарство је нашем МИнистарству спољних послова на допис одговорило да је чињеница да је мени забрањен улаз у Русију до 2017. Такав одговор ме је уверио да су моја политичка уверења разлог . А зашто сам ја опет у тој делегацији, па зато што нећу да дозволим да Руси бирају у којој ћу ја делегацији да будем и да дођем у ситуацију да неко други одлучује како ћу се ја, као грађанин Србије, понашати у парламенту”, каже Костреш. ...



СРБИН.ИНФО


No comments:

Post a Comment