Monday, April 28, 2014

Сивац: Платио струју, паре отишле за ртв претплату





Сивац – Пензионер Јанош Ковач из Сивца уплатио је 9.000 динара за утрошену електричну енергију, али је новац, без жеље и сагласности његовог домаћинства, преусмерен за РТВ претплату. Ковач каже да је био изненађен кад се на рачуну за следећи месец поново појавило задужење за струју од 9.000 динара, па је уложио рекламацију, сматрајући да Електродистрибуција Сомбор није регистровала уплату. Међутим, од руководиоца трговине у ЕДС добио је информацију да је уплата евидентирана, али да је њоме измирена претплата за РТС.


- Не може електродистрибуција да се понаша као суд и да одређује како ће бити употребљен новац који сам наменски уплатио. Хтео сам да платим струју, а не РТВ претплату. С којим правом ми је узет новац и зашто ми није враћен, него електродистрибуција прети да ће ми искључити струју, иако сам рачун измирио? – огорчен је Ковач.


Испоставило се да је његова супруга у јануару ове године грешком уплатила 9. ...



СРБИН.ИНФО


No comments:

Post a Comment